Episodul 8 - Blog de manelist rasist nerasist anti-manelist



vineri, 14 decembrie 2007

Sună ca un paradox, nu ? J Omul este încă indecis, oscilează între înţelegerea  ţiganilor şi a manelelor, are câte un moment de luciditate :  "Pumni mei minte nu are" auzi u hal de melodie =))=)) asta e penala rau si plus ca mai trebe sa invete carte si mai sunt unele ... aici aveti dreptate sunt analfabeti .... dar îşi revine imediat.. dar unele manele sunt marfa .... la o petrecere nu poti sa te distrezi numai pe rock house rap sau alte genuri ... merge si o manea si o lautareasca .... eu asc unele manele dar nu sunt manelist sau houser sau alte chesti asc toate genurile ...”
Până aici am clarificat lucrurile da ? Maneliştii sunt analfabeţi, scot melodii penale,  el ascultă manele că făra iele nu ie marfă la petrecere, dar nu e manelist !!!! Ce naiba ???
Hai să continuăm cu înţelepciunea acestui individ care m-a răsturnat profund: dar uni nu ii inteleg dc nu suporta manele si tigani eu unu nu sunt rasist ... nu am nimic cu tigani sunt oameni la fel ca noi desi ne-au facut tzara de ras asta e …” 
Am clarificat şi partea asta, omu’ nu e rasist, doar că nu întelege ce au alţii cu nemernicii ăştia care ne-au făcut ţara de râs.
Aproape de final, această minte strălucită dar plină de dubii ne dă de gândit : “v-au facut ceva manelele? v-au dat in cap ? sau ? vedeti-va de treburile voastre asa cum vad si ei de ale lor oke? ..... “
Dacă nu vă vedeţi de treaba voastră, vă luaţi în gură pumnii ăia care nu are minte. Cert este că  domnu’ ăsta care nu e manelist ştie foarte bine că maneliştii  “îşi vede” de treaba  lor, că aşa e atunci când nu eşti manelist şi asculţi manele.
Hai să venim şi cu un final pe măsură.

“P.S.: (edit 7 sep 2009) Inainte eram cum scrie mai sus acum m-am schimbat. Deci eu unul nu mai suport tiganii, ne-au facut tara de ras,sunt niste oameni, de fapt nici nu pot sa ii numesc oameni, care au darul de cand se inasc sa fure, sa insele si sa nu le functioneze creierul.Deci nu mai suport tiganiiiii. Sunt rasist? Nu! Da' am ceva cu tigani ? Da! Sa moara da-i dracu'.”
Ca să fie treaba treabă, după doi ani de cercetări, timp în care s-a gândit la faptul că ţiganii ne-au făcut ţara de râs, a tras concluzia că ţiganii merită să moară. Dar tot nu e rasist !!
Dacă doriţi să vizualizaţi articolul, o puteţi face aici http://win32costy.blogspot.com/2007/12/manele-anti-manele-si-tigani.html

No Response to "Episodul 8 - Blog de manelist rasist nerasist anti-manelist"

Trimiteți un comentariu