Episodul 14 – 5 % din populația României este tristă !! Mai trist este că populația este tristă fără motiv !


Oh my god ! Eu sunt genul de persoană care se îmbracă când îi este frig, mănâncă când îi este foame, doarme când îi este somn, și să nu uit...care dacă este tristă, are un motiv pentru asta !
Probabil că mă situez pe undeva printre 95 % din oamenii populației care fac la fel ca mine ! SPER ! Acestea fiind spuse, 95 % din populație se află în Partea Generală.
Dar, după un mini sondaj recent, am descoperit  Partea Specială a populației noastre, mai exact  …restul de 5 %.
Priviți aici ce probleme serioase au unii… ( și eu care credeam ca sunt un pic dusă… )
1.      danutza intreaba: “Sunt trista de ceva timp nu vreau sa vorbesc cu nimeni si nici sa-i vad ,nu mai dorm si stau la comp...m-am saturat sa ma vad asa, eu eram o persoana vesela nu stiu ce sa intimplat cu mine...poate ma sfatuiti sa fac ceva?” Dovada

Păi măi Dănutza… știu că poți trece peste asta..
Dacă te-ai săturat să te vezi așa…nu te mai uita la tine !! Oricum te-ai strica de râs până și tu dacă ți-ai vedea fața de miloagă tristă în oglindă …

2.      Acum vă fac cunoștință cu o tristuță foarte puturoasă .. care vrea totul mură în gură!
cora
 intreaba:“Sunt trista crying...si nu ma simt prea bine sad cine imi spune si mie ceva sa ma mai inveselesca putin straight face..un banc ceva sau nu stiu...va pup.” Dovada
Cora !!! tu chiar ai tupeu !! Caută și tu un banc pe gugăl ceva… nu fi așa leneșă că nu-i frumos !

3.      Tineți-vă bine..că vine Lory cu un of mare pe suflet !
Lory
 intreaba:
“Mereu sunt trista, ma simt foarte singura si simt ca totul in jurul meu are 2 culori:ALB SI NEGRU. Stiu ca ar trebui sa ma bucur de acele "mici bucurii" ale vietii dar simt uneori ca nu sunt buna de nimic si ca tot ce fac e gresit, simt ca doar incurc lumea...nu mai pot! Nu am fost mereu asa dar de cand am facut o greseala si miam pierdut o prietena[nu cea mai buna] simt ca sunt in plus pe pamant si mereu imi doresc sa pot da timpul inapoi!Ce sa fac sami revin din starea asta?” Dovada
Lorycica...nașpa situație pentru tine ! Eu zic să nu mai ieși afară din casă niciodată… De obicei…când îți pierzi un prieten…nu mai ai pentru ce să trăiești…așa că stai tu frumușel în casă și umple forumurile de materie cenușie … O să îți mulțumească toți Emo din lume !!

4.      Din ciclul bloguri, ne confruntăm iar cu o tristețe care vine din cer…și nu mai pleacă
“Sunt tare trista. :((
Nu vreau sa-mi transform blogul intr-un jurnal, insa azi chiar am chef sa scriu despre mine si despre starea asta care vad ca nu mai vrea sa plece. E ca o ruda care vine in vizita si uita ca mai are treaba si pe la ea pe acasa...
Exista un proverb: vizitele scurte sunt placute. De ce nu se aplica treaba asta si la tristete? :(
E a treia saptamana, pentru numele lui Dumnezeu, in care incerc sa vad o raza de soare...
Azi m-am suparat ca am avut nevoie de un prieten alaturi si in loc de sprijin, prietena mea a inceput sa vorbeasca despre cat de tare a enervat-o nu-stiu-cine si nu-stiu-care nu stie ce sa faca sa cucereasca pe o nu-stiu-cine... Si, colac peste pupaza, iubitul mi-a tras o replica de am ramas masca: "da' nu te'am intrebat ce faci...". Doar ii spusesem ca iar am racit... :(
Sa fi fost o gluma pe care nu am gustat-o? Nu stiu. Ideea e ca a venit intr-un moment total nepotrivit...
Sunt trista. Stiu ca tot in mine voi gasi forta sa-mi vindec ranile si sa merg mai departe, insa, mi-ar fi placut sa aud o vorba buna azi...” Dovada
Povestea asta e cam lungă….. Tu vei găsi sigur o putere extraterestră să treci peste tristețea asta care ți-a căzut în cap ca un adevărat “chietroi”. Deci…dacă vrei să mergi mai departe.. așteaptă extratereștrii ! 

Cam atât pentru tristuții noștrii…aș putea să continui până mor cu acest post…la câți oameni triști am găsit .. dar o să închei aici pentru că devine mai mult decât plictisitor… ! 

1 Response to "Episodul 14 – 5 % din populația României este tristă !! Mai trist este că populația este tristă fără motiv !"

Unknown spunea...

super tare blogul.eu te-am adaugat la prieteni.daca vrei si tu sa ma adaugi la prieteni chiar ar fi o mare placere pt mine.succes in continuare.

Trimiteți un comentariu